Головна | Каталог сайтів | Фото | Знайомства | Оголошення | Погода | Мапа | Контакти | Реєстрація | Вхід | RSS
П`ятниця,
23.06.2017,
17:41
Ковельська Правда
Додати в Обране

Встановити стартовою

Популярність

Коментарі

Ви потребуєте в кредит? Ви хочете бути фінансово стабільною? Ви потрібні гроші, щоб розширити свій бізнес? Ми пропонуємо всі види кредитів як фізичним, так і співпрацює тіла, ми пропонуємо кредити КОМПАНІЯ, авто кредит, бізнес-кредит, консолідація боргів кредитів і персональні кредити на 2% процентних ставок, а також із зручною тривалості, яка є предметом переговорів. Ця пропозиція є відкритим для...

Срочная необходимость кредита или Рождество случае
поэтому свяжитесь с нами сейчас на frankwoodloan@gmail.com
Имя:
Необходимое количество кредита:
Страна:
Пол / Пол:
Сумма кредита Необходимые:
Кредит Продолжительность:
Personal Mobile Number:
Ежемесячный доход:
Спасибо А God Bless

Опачки давно про Чупакабру нічого не чув.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «Каскад» з Ковеля звернулося до Міністерства юстиції України та Вищої кваліфікаційної комісії суддів (вдруге) зі скаргою на суддю Ковельського міськрайонного суду Єлизавету Агеєву.

«Ми заявляємо про неправомірну поведінку судді, оскільки винесене нею неправосудне рішення в подальшому завдає неабияку шкоду нашом...


Статистика











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Погода у місті Ковелі

Архів

Червень 2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Пошук

Головна » 2010 » Вересень » 30 » На Волині аеропорт - як марево в пустелі...
17:54
На Волині аеропорт - як марево в пустелі...
Пригадується, що минулого року в одній із львівських газет з'явилася замітка нібито в Луцьку невдовзі може запрацювати аеропорт: «Очікують, що наприкінці листопада будівництво на місці військового аеродрому вже кипітиме». Якраз тоді у Львові у зв'язку з підготовкою до Євро-2012 передбачали закриття міжнародного аеропорту з 1 квітня 2010 року на капітальний ремонт. Отже, у Луцьку можна було зробити резервний

Експерти, у тому числі й з УЄФА, неодноразово мали змогу переконатися, що військовий комплекс СРСР таки був могутнім, і злітна смуга в Луцьку може приймати літаки практично всіх класів. Трохи реконструювати - і навіть великотоннажні «Боїнги» зможуть приземлятися.

Тож ця злітна смуга військового аеродрому протягом декількох років у всіх владних чиновників була на язиці. Тим більше, що з'явилися оптимістичні заяви, наприклад, від найбільшої польської авіакомпанії LОТ, що вона зацікавлена в тому, аби спрямувати рейси своїх літаків у Луцьк. Летовище в Луцьку було включено в урядову програму підготовки до Євро-2012.

Мабуть, у Львові всерйоз повірили, що в Луцьку швидко з'явиться аеропорт, який на час ремонту і продовження власної злітної смуги може перехопити рейси міжнародних авіакомпаній. У результаті, очевидно, налякані львів'яни свій аеропорт не закрили, а продовжують його і реконструювати, і експлуатувати, не закриваючи. Тим більше, що, як і Донецьк, отримали від держави кошти на підготовку аеропорту до чемпіонату Європи з футболу.

Поки що Луцьк може служити лише прикладом, як можна бездарно на радість нашим конкурентам із ближніх обласних центрів забути про власний аеропорт та власне державне авіапідприємство, яке колись мало назву «Універсал-авіа». І хоч кажуть, що це совкові аеропорти, які не здатні приймати літаки широкого спектра класу, проте у Рівному чи Івано-Франківську є всі умови для перевезення вантажів, обслуговування Як-40 чи АН-24. Нині Луцьк, мабуть, єдиний в Україні обласний центр, який більше десяти років не має власного аеропорту, літаків та належного технічного обладнання.

Ще років десять тому авіапідприємство в Крупі, що поблизу Луцька, розікрали, майно пішло з молотка, декого з тодішніх ділків, як у нас водиться, було умовно засуджено. До цього варто лише додати, що «Крупа» як міжнародний цивільний аеродром виключений з Державного реєстру. Проте земля залишилась, як і деяке майно, тож в майбутньому це запущене летовище теж можна використовувати для якихось авіаперевезень. І ось з'явилася ідея - облаштувати військовий аеродром для цивільних перевезень, збудувати Луцький аеропорт. Вкрасти першокласну злітну смугу військового аеродрому у Луцьку і перевести її в палаци чи вивезти у Швейцарію не вдалося нашим навіть найбільш поважним олігархам.

Почалися чиновницькі та бізнесові муки, як з того користь мати. Цим об'єктом пробували займатись то область, то місто, і всі хвалили злітну смугу і на словах будували інфраструктуру пасажирського аеропорту.

Нині йдеться насамперед про залишки авіаційного господарства, яке тепер має назву ВАТ «Луцьке авіапідприємство» і ще в 2006 році 70 відсотків його акцій було прийнято в обласну комунальну власність після 15-ти безуспішних спроб Фонду держмайна України продати його з аукціону.

Поки що користі від того ніякої, з 2006 року трохи розрахувались із боргами по зарплаті з працівниками, які понад дев'ять років її не отримували, а тепер, як люди кажуть, депутати товчуть знову воду в ступі. Принаймні, в останні роки протягом декількох депутатських сесій обласної ради намагалися залучити до розбудови Луцького аеропорту бізнес, який, як влучно було сказано, «сидить у цій же залі». Зокрема, начебто був готовий до конкретних дій відомий бізнесмен, керівник «Феміди-Інтер», депутат обласної ради Василь Столяр. Та, судячи із його виступів на сесії, бізнесмена не влаштували початкові умови проекту. Хоча, здавалося б, з'явився колосальний поштовх - держава зацікавлена, щоб у 2012 році Луцьк приймав футбольних уболівальників, мав резервний аеропорт і обіцяла кошти.

Згадаймо, що майбутній Луцький аеропорт включили до національної програми підготовки до Євро-2012. Ще раніше Міністерство оборони погодилося на спільне використання летовища цивільною та військовою авіацією. Оптимізму додавало повідомлення на сесіях, що в купівлі контрольного пакета акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» зацікавлені київські, волинські та зарубіжні інвестори. Отже, сподівалися на конкуренцію. Коли ж справа дійшла до аукціонів, то вони чомусь не відбулися, хоча після першої спроби вартість контрольного пакета акцій суттєво знизили. На сесіях потенційні волинські інвестори говорили про невигоду: тільки на підготовчі роботи, оформлення земельних питань необхідно викласти близько десяти мільйонів гривень. Адже за останні роки підприємство накопичило заборгованість, яка сягає приблизно 2,5 мільйона гривень, також необхідно викласти близько півтора мільйона гривень за виготовлення проектної документації і т. д. і т. п.

У цій ситуації є одна спокуслива пропозиція для бізнесу: для обслуговування цивільного аеропорту в селі Крупа у свій час було надано 110 гектарів землі. Виплативши десь 400 тисяч гривень - заборгованість Лищенській сільській раді, інвестор може її оформити в довгострокову оренду і використовувати на свій розсуд згідно з призначенням. Разом з тим, ще за попереднього уряду було укладено угоду між прем'єр-міністром, головою облдержадміністрації і головою облради про розбудову транспортної інфраструктури на базі військового аеродрому і про виділення для цього 100 млн. гривень. У 2010 році також планувалося направити 22,4 мільйона гривень державних коштів на реконструкцію злітної смуги в рамках Національної програми підготовки до Євро-2012. Порівняно з Донецьком - 700 мільйонів, та зі Львовом - понад 170 млн. - це, звісно, копійки.

На одній із сесій минулого року було створено комунальне підприємство «Аеропорт «Луцьк», дирекцію, до якої ввійшли представники облдержадміністрації та облради. Схоже, що планувалося за рахунок тих же запланованих мільйонів бюджетних коштів розпочати облаштування злітної смуги військового аеродрому. Таким чином з'явилося два різних підприємства: комунальне підприємство «Аеропорт «Луцьк», яке очолює Василь Байцим, і ВАТ «Луцьке авіапідприємство», де головою правління є Ярослав Чисюк. Однак надії не збулись.

Уся ця бурхлива паперова діяльність ні до чого не призвела: ні державних мільйонів, ні бізнесових потуг. Рахунок ВАТ «Луцьке авіапідприємство» - заблокований. Волинський окружний адміністративний суд за позовом прокуратури в червні 2010 року постановив стягнути з активів авіапідприємства податковий борг у сумі понад 90 тисяч гривень. Отже, йдеться вже про доведення підприємства до банкрутства. Комунальне підприємство фактично не починало працювати: директор навіть не нараховував собі зарплату, хоч мав право зробити це за відповідним рішенням обласної ради - коштів то немає. Облрада виділила 100 тис. гривень як внесок до статутного фонду КП - будуйте аеропорт. Аби щось зрушилося з місця, вирішили передати ще до статутного фонду комунального підприємства «Аеропорт «Луцьк» пакет акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство».

На черговій сесії обласної ради, яка відбулася в кінці позаминулого місяця, Василь Байцим як голова відповідної постійної комісії обласної ради ознайомив депутатів з рішенням комісії передати пакет акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» в оперативне управління ЗАТ «Капітал-Волинь», звісно, із зобов'язаннями останнього розрахуватись за усіма боргами Луцького авіапідприємства. За товариством «Капітал-Волинь», подейкують, стоїть бізнесмен В'ячеслав Алфьоров. Колишній очільник області Володимир Бондар був настільки рознервований, що, як повідомляли в пресі, покинув сесійний зал, а Василь Столяр заявив: «Байцим розповідає казки...».

Які підкилимні ігрища відбуваються - невідомо. Усього 30 депутатів підтримало ідею Василя Байцима. Тоді ж голова обласної адміністрації Борис Климчук висловив думку про те, що проблема - у відсутності нашої здатності корпоративно управляти об'єктом і головне - це бізнес-план, знати, чи вигідна ця затія з перевезенням пасажирів.

Слід чесно сказати, що попри критику зацікавлених осіб, усі ці роки не говорильнею, а конкретними справами займалися дві особи: Василь Байцим, тодішній заступник Миколи Романюка, голови облдержадміністрації та Ярослав Чисюк, котрий ось уже тридцять років в авіації. В принципі саме вони, як могли, розгрібали боргові завали, вирішували організаційні питання стосовно відновлення документації ВАТ, яка кудись зникла у 90-ті роки, права власності на майно, оренду землі з усіма інстанціями на місцевому рівні та з військовим відомством і Кабінетом Міністрів. Військові неабияк зацікавлені в співпраці. Завдяки порозумінню із Жидичинською сільською радою передається в оренду 20 гектарів для будівництва Луцького аеропорту та інфраструктури, напрацьована проектна документація його розвитку.

Ярослав Чисюк вважає, що перш за все слід думати про сертифікацію аеродрому на експлуатацію за цивільними міжнародними нормами, а це «тривалий і великобюджетний процес». Для цього треба виконати ряд робіт щодо облаштування злітної смуги, місць стоянок, доріжок тощо. Він повідомив, що є відповідне розпорядження військового відомства, узгоджене з Кабміном, про виділення 1,4 гектара на території аеродрому для будівництва тимчасового терміналу, а для цього спрощеного варіанта треба до 40 мільйонів гривень. Головне, аби привернути увагу міжнародних авіаліній на першому етапі розбудови.

Думається, цікавою є ось ця думка спеціаліста:

- Аеропорт не виживе тільки на авіаційних перевезеннях. Для того, щоб була економічна вигода, біля нього слід збудувати готель, офісні центри, торгово-розважальний комплекс, аквапарк тощо, тобто ті заклади, які швидко даватимуть прибутки.

Василь Байцим переконаний, що жоден серйозний інвестор в цей проект не прийде поки не буде проведено підготовчу роботу (5-7 млн. гривень з власних коштів), поки не зроблять свій вклад інші партнери: держава (адже злітна смуга залишається у власності держави згідно з чинним законодавством) та область, яка і має перейматися розбудовою аеропорту. Наприклад, лише за виготовлення так званого майстер-плану розбудови транспортної інфраструктури на базі військового аеродрому, де б були всі техніко-економічні розрахунки, які задовольняли б потужного інституційного інвестора, - спеціалізованій європейській структурі слід заплатити до 450 тисяч євро. В Україні немає ліцензованих за європейськими правилами структур, які могли б на високому рівні виконати цю роботу.

На думку Василя Байцима, наш прикордонний регіон просто зобов'язаний мати власний, європейського рівня аеропорт, це один з найбільших «козирів» для залучення інвесторів і в інші галузі господарки Волині, це величезний ресурс для поповнення бюджетів усіх рівнів та динамічного розвитку області, суттєвого підвищення її конкурентоспроможності. З його опитування бізнесменів (малих, середніх та великих) очевидно, що вони готові вкладати кошти в розбудову інфраструктури аеропорту.

- Мені довелося цілодобово спостерігати за роботою Бориспільського, Львівського аеропортів,- розповідає Василь Федорович. - Там усе, як кажуть, уже зараз «забито» пасажирами, вони вже не справляються з пасажирськими та вантажними потоками. Згадаєте мої слова: у 2012 році в авральному режимі будемо будувати пасажирський термінал у Луцьку, ставити тимчасові архітектурні форми, якщо нині не візьмемося за конкретну роботу разом із бізнесом та владою.

... А поки що над Волинню («ворота» в Євросоюз?) здійснюють польоти літаки - приблизно 150 міжнародних рейсів за добу. Певне, пілотам дуже добре видно нашу злітно-посадкову елітну смугу на військовому аеродромі - 2 500 на 44 метри у чудовому стані. Невже і в майбутньому вони пролітатимуть мимо? А, до речі, в Крупі цілком можливо, на думку фахівців, облаштовувати аеродром до перевезення вантажів голікоптерами (у нас уже є навіть власники цього виду транспорту) або ж забудувати житловими будинками економ- та бізнес-класу, або ж забезпечити лучан соціальним житлом тощо. Чи й далі це буде той чемодан без ручок, який і кинути шкода, і нести важко? -запитує Олександр Нагорний.


[Версія для друку]

Категорія: Економіка | Переглядів: 1574 | Теги: Луцьк, Клімчук, Столяр, Байцим, аеропорт, Волинь


Подібне:
Всього коментарів: 4
4  
От і напишіть, що казав Вітів! А для чого старі статті передруковувати? Ми вже їх давно читали...

3  
на Аверсі вчора цю тему Вітів також піднімав, МОЛОДЕЦЬ!!!

2  
Стаття, яку передерли з "Волині-нової", за 12 серпня ц.р. Новішої не знайшли?

1  
...розвивати цей об'єкт: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=ru&geocode=&q=%D0%90%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82+%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA &sll=50.771208,25.524673&sspn=0.212781,0.608368&ie=UTF8&hq=&hnear=Lutsk+(UCK),+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B0&ll=50.789497,25.352154&spn=0.026587,0.076046&t=h&z=14 - НЕ МАЄ СЕНСУ !!! Бо хто заплатить 100 баксів за квиток до Києва - краще цих 300Га роздерибанити як у Крупі 110Га років десять назад. Небуде аеропорту - і не буде проблем ))) !!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Новини Glavport
Завантаження...




Погода, Новости, загрузка...
Вибори БЮТ Василь Байцим міліція Кримінал крадіжка Кошарук Влада Ковель Дорога Олег Кіндер ЗМІ ДТП Любомль МНС пожежа кордон митниця Польща Ягодин Ковельська міськрада ТЦК Фото діти медицина Ковельська райрада свобода Волинь-нова Ярослав Гаврилюк Ярослав Шевчук Сергій Товкач освіта прокуратура Суд Волинські Новини Волинська правда Турійщина Колодяжне Сергій Масалов спорт футбол історія залізниця Леся Українка Андрій Гіль Ігор Прокопів Вісті Ковельщини Анатолій Грицюк підприємці ЖКГ контрабанда Волинська облрада Ковельська РДА Микола Гайдучик Вадим Грищук Голоби Валентин Скуба вбивство Волинська ОДА Тимошенко епідемія Ковельська ЦРЛ санаторій Турія земля свинячий грип Церква Релігія інфекція Микола Романюк Білорусь відео Іван Смітюх поліклініка газ Ковельтепло Партія регіонів хабарництво смерть Петро Якубук СБУ екологія Турія злочин грип ГРВІ Ремонт Борис Андріюк Луцьк бюджет Ковельводоканал Київ-Ковель-Ягодин будівництво віп центр зайнятості корупція ДАІ зарплата ринок Григорій Смітюх Любомльщина